НАЧАЛО

Категория:

< ПРЕДИШЕН ЗАПИС | ИЗГРЕВЪТ | СЛЕДВАЩ ЗАПИС >

8.2.2.5. Певиците на концерт-рециталите на „Изгревът”

8.2.2. Концерт-рециталите на „Изгревът...” и тяхното създаване ТОМ 26
Алтернативен линк

ПЕВИЦИТЕ НА КОНЦЕРТ-РЕЦИТАЛИТЕ НА „ИЗГРЕВЪТ



1. Преди 40 години днешните музиканти бяха студенти в Музикалната академия. Тогава бе забранено да се изпълнява музиката на Учителя и те се криеха, като я свиреха или пееха.

2. Изминаха още толкова много години след 1989 г. и се промениха нещата, и вече може да се свири и изпява тази музика. Аз бях този, който качи за пръв път музикантите на сцената. А Братския съвет беше забранил един концерт за Георги Куртев от Айтос на 15 юни 1991 ги който аз организирах в Камерна зала „България". Обръщам се към Йоанна Стратева: „Нали ти 30 години чакаш да се качиш на сцената пред публика? - Ето това време дойде. Ако се качиш, имаш бъдеще, ако ги послушаш от Братския съвет - изчезваш от хоризонта." До нея е Ина Дойнова, която трябваше да я придружава на електрическия орган. Тя казва: „Аз щяла нощ плача." Казвам им: „Аз съм организирал концерта, заплатил съм залата, дал съм ви инструменти, с които да свирите. Имате право на избор и на решение." Явиха се на концерта. Залата бе препълнена с правостоящи.

3. Същите сили организираха провокацията с откритите писма срещу мен. Виж „Изгревът", том IV, с. 614-645 - „Организираната лъжа". Аз съм дал отговора си на тези лъжи и съм свършил работата на бащите им на онези, които се подписаха срещу мен. Запомнете това.

4. По-късно бе създадена от мене една рубрика „Духът на Истината и Духът на Заблуждението", където помествах всички нападки срещу мен, и там давах отговорите си.

5. И така тези музиканти, които са днес, те бяха подготвяни от Небето 50 години, за да мога да работя с тях по програмата на „Изгревът". Някои разказват: „Вергилий не би съществувал, ако не са музикантите. Те са го създали." Отговарям, че това не е вярно. Тези музиканти са изпратени за програмата на „Изгревът", но те още не го осъзнават. Ще го разберат, но ще бъде късно за тях!

6. От певиците, с които съм работил има едно име - Спаска Панайотова. Това е необикновена певица с необходимия глас. Тя е невероятен феномен при изпълнението на песните на Учителя. А защо е така?

Първо - тя прескача първата бариера и стига, и се доближава до автора на песента. Това е много трудно и малцина са онези, които могат да прескочат тази бариера.


Второ - тя прескача и втората бариера. Откъде идва музиката, от кое място пристига, че авторът я чува и я записва. Пристига тук с гласа си и черпи от този извор.


Трето - тя прескача и третата бариера - музиката иде и се носи горе във висините на Невидимия свят. Тя там съществува не само като звук, а като движение на светлина. Тя тук се сътворява от Творческия Дух, от който са представени песните на Учителя Дънов. А при изпълнение на песните, тя се движи в този свят.


И по тези три причини при нейното изпълнение, тя свободно преминава през тези три музикални свята и черпи със шепи онова, което е необходимо за нея. И изпълнението е нечувано досега за българските уши.


7. При концерт-рециталите тя за пръв слуша сценария. Под негово въздействие тя за 10-15 секунди се променя нейното съзнание и изпълнението й е нещо уникално. То е различно от онова, което тя е записала в своите дискове.

8. Тук има Дух и Сила, Творческа мощ и видимо присъствие от един свят, от който слиза музиката на Учителя Дънов.

9. Ето защо тя е феномен за мене. А за слушателите е цяло богатство, че я слушат, защото им сваля музиката от небесните висоти на Музикалния Дух, сътворен от Учителя Дънов, от Духа Беинса Дуно.



, , г., (Четвъртък) (неизвестен час)

ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА



НАГОРЕ