Алтернативен линк |
Антиминсът
и
Бялото Братство
Антиминсът и Святият Дух
Антиминсът и Духът Христов
Антиминсът и Отца на Светлините
Антиминсът и Цветната Пентограма
Антиминсът и 5-тях Свята на Пентограмата
Антиминсът и человекът земен и небесен
Антиминсът и ученикът на Словото
Антиминсът и Космическият Ученик
* * * * * * * * * * * *
Работа с Антиминса
Работа със „Завета на Цветните лъчи на Светлината"
Работа с Цветната Пентограма
Връзката между человека земен и Антиминса
Връзката между человека небесен и Завета на Цветните лъчи на Светлината
Връзката между ученика и Цветната Пентограма
Връзката между ученика
и Словото на Учителя Беинса Дуно
Връзката между ученика и Космическият ученик
на Всемирното Велико Бяло Братство
I.
ЕЖЕДНЕВНА РАБОТА С АНТИМИНСА
1.В „Изгревът" том XI, стр. 88-90 е дадена статията „Как се работи с Антиминсът". То е безкръвно жертвоприношение за Господнята вечеря, която е тайна вечеря, на която се установява Тайнството Евхаристия.
2.При ежедневната работа с Антиминса той стои окачен в рамка със стъкло на стената. Застава се пред него с Евангелие в ръка, като преди това почти наизуст трябва да се запамети всичко, което е описано за Антиминсът от стр. 4 до стр. 159.
3. Да си прочете на глас, застанал прав пред него, от стр. 88-90, за да си припомни как се работи с Антиминсът при Господнята вечеря.
4. След това прочита бавно стиховете от Евангелието, посочени в стр. 89, глава VII, от 5 ред отгоре до 9 ред.
5. Чете се глава XI на стр. 89, отгоре от 28 ред до 50 ред.
6. Чете се глава XII, от стр. 89-90.
7. Чете се глава XIII, от стр. 90, като всички стихове от Евангелието продължават със следващите редове.
8. За упътване е дадена гл. XIV на стр. 90.
9. Ежедневната работа с Антиминсът цели да се свърже ученикът със Святия Дух, а чрез Него да се добере до Христовия Дух. А чрез Него ще се добере до Отца на Светлините в Небесната дъга. Чрез нея той ще се влее в Духа на Словото на Всемировия Учител Беинса Дуно, което е Божествената Троица от Божествения Дух, Христовия Дух и Господния Дух.
II.
ВРЪЗКА НА АНТИМИНСА СЪС
„ЗАВЕТА НА ЦВЕТНИТЕ ЛЪЧИ НА СВЕТЛИНАТА"
1. Ученикът може да направи връзка със Святия Дух, Който е Духът на Обещанието от Небесната дъга от Отца на Светлините. Така той може да направи общение със „Завета на Цветните лъчи на Светлината", защото Духът на Обещанието е Духът Святий и е портокаленият цвят от спектъра на Небесната дъга. (Виж стр. 15-17 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината".)
А чрез портокаления цвят от Отца на Светлините на Небесната дъга той влиза в посвещение на едно тяло, на един ум и един дух, когато вижда цялата дъга от Отца на Светлините и проумява стиха „Свят, свят, свят Господ Саваот". (Исай, глава 6, стих 3.)
2. След посвещението си чрез Святия Дух, той се добира до Христовия Дух, Който е сияние на Неговата Слава на Отца на Светлините и образ на Неговото същество и държи всичко със Силата на Своето Слово (Послание към Евреите, гл. 1, стих 3.) Ето тук се установява от ученика, че Христовият Дух е Духът на Обединението, Единението на Небето и Земята, на Битието и Небитието. А Духът Христов се представя от диамантовите бели лъчи на спектъра на Небесната дъга.
3. Отец на Светлините от Небесната дъга държи и съдържа Светата Троица от Божествения Дух, Христовия Дух и Господния Дух.
Отец на Светлините държи в ръцете Си Седемте Духа, Седемте лъча от Дъгата, Седемте звезди от престола Всевишен на Бога Саваота.
Ученикът чрез Антиминса влиза в общение със Святия Дух, а чрез Него - в общение с Христовия Дух, а чрез Него - в общение с Господния Дух, а чрез трите, чрез Божествената Троица - в общение с Отца на Светлините от Небесната Дъга на Бога Саваота.
III.
ВРЪЗКАТА МЕЖДУ АНТИМИНСА, „ЗАВЕТА НА ЦВЕТНИТЕ ЛЪЧИ НА СВЕТЛИНАТА" И ПЕНТОГРАМЪТ
В следващия етап ученикът работи със „Завета на Цветните лъчи на Светлината" и чрез тях, чрез лъчита на Дъгата, той може да влезе в петтях Добродетели от Цветната Пентограма.
Така портокаленият цвят, на портокалените лъчи от Дъгата, от Святия Дух, преминава в диамантовите бели цветове на Христовия Дух, Който обединява всички Добродетели от Небето и Земята и е даден в белия цвят в рамото на Пентограмата - Добродетелта (стр. 15-17,40-47, 49-50, 58 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината").
Така жълтият цвят на жълтите лъчи от Дъгата е представен от Духа на Мъдростта (стр. 18-21 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината") и заема рамото на Мъдростта от Цветната Пентограма.
Така розово-червеният цвят на розово-червените лъчи от Дъгата се движи от Духа на Любовта (стр. 8-11 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината") и заема рамото на Любовта от Цветната Пенто- грама.
Така зеленият цвят от зелените лъчи от Дъгата се движи от Веч- нийт Дух на Вселената, Който движи Дървото на Живота на Небето и Земята (стр. 22-29 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината") и Който преминава в Духа на Живота (стр. 12-14 от книжката „Заветътна Цветните лъчи на Светлината"), който управлява Живота Вечен с Божествената Правда. Правдата осъществява опознаване на Вечния живот с познанието на истинния Бог и утвърждаване на Неговия Дух във вътрешния человек на Земята и Небето. Зеленият цвят заема рамото на Правдата в Цветната Пентограма. А зеленият цвят, чрез зелените лъчи от Небесната дъга, е който се управлява от Духа на Живота, един от Седемте Божии Духове.
Така синият цвят от сините лъчи от Дъгата се движи от Духа на Истината (стр. 30-32, 55-56, 60 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината"). Тук е връзката между Словото на Бога и Духа на Истината, з ащото „глава на Твоето Слово е Истината" (псалом 119, стих 160). А глава на Истината е Божественият Дух. Синият цвят заема рамото на Истината от Цветната Пентограма.