НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
168. РАЗХОДКА ВЪВ ВЪЗДУХА
Борис Николов
ТОМ 2
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
c
o
l
o
r
:
#
4
b
0
0
8
2
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
1
6
8
.
Р
А
З
Х
О
Д
К
А
В
Ъ
В
В
Ъ
З
Д
У
Х
А
<
/
s
p
a
n
>
<
/
s
p
a
n
>
<
/
p
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
В
м
а
л
к
и
я
н
и
д
о
м
н
а
у
л
.
„
С
и
м
е
о
н
о
в
с
к
о
ш
о
с
е
"
б
я
х
а
н
и
д
о
ш
л
и
г
о
с
т
и
.
З
а
п
р
и
к
а
з
в
а
х
м
е
с
е
к
а
к
т
о
о
б
и
к
н
о
в
е
н
о
з
а
У
ч
и
т
е
л
я
.
Е
д
н
а
с
е
с
т
р
а
р
а
з
к
а
з
а
е
д
н
а
с
в
о
я
о
п
и
т
н
о
с
т
.
Т
я
ж
и
в
е
е
ш
е
н
а
с
т
о
т
и
н
а
м
е
т
р
а
„
о
т
н
а
с
в
е
д
н
а
б
а
р
а
к
а
.
С
л
у
ч
к
а
т
а
е
с
л
е
д
н
а
т
а
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
П
р
е
з
в
р
е
м
е
т
о
н
а
Ш
к
о
л
а
т
а
е
д
н
а
н
е
д
е
л
я
с
л
е
д
с
у
т
р
е
ш
н
а
т
а
б
е
с
е
д
а
и
с
л
е
д
П
а
н
е
в
р
и
т
м
и
я
т
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
с
е
п
р
и
б
р
а
л
в
с
т
а
и
ч
к
а
т
а
с
и
д
а
С
и
п
о
ч
и
н
е
.
К
а
к
т
о
з
н
а
е
т
е
с
у
т
р
и
н
т
а
и
м
а
ш
е
о
т
Н
е
г
о
У
т
р
и
н
н
о
С
л
о
в
о
.
С
л
е
д
т
о
в
а
и
г
р
а
е
х
м
е
ш
е
с
т
т
е
г
и
м
н
а
с
т
и
ч
е
с
к
и
у
п
р
а
ж
н
е
н
и
я
и
п
о
с
л
е
П
а
н
е
в
р
и
т
м
и
я
.
С
л
е
д
в
а
ш
е
з
а
к
у
с
к
а
.
С
л
е
д
т
о
в
а
п
о
ч
и
в
а
х
м
е
,
з
а
щ
о
т
о
о
т
1
0
ч
а
с
а
з
а
п
о
ч
в
а
ш
е
н
е
д
е
л
н
а
б
е
с
е
д
а
.
З
н
а
ч
и
п
р
о
г
р
а
м
а
т
а
б
е
ш
е
н
а
с
и
т
е
н
а
и
с
л
е
д
в
а
х
а
е
д
н
а
с
л
е
д
д
р
у
г
а
о
н
е
з
и
т
о
ч
к
и
о
т
н
а
ш
и
я
т
н
е
д
е
л
е
н
н
а
р
я
д
.
В
е
д
и
н
п
р
о
м
е
ж
д
у
т
ъ
к
о
т
1
5
м
и
н
у
т
и
У
ч
и
т
е
л
я
т
е
в
с
в
о
я
т
а
с
т
а
я
и
п
о
ч
и
в
а
.
П
о
т
о
в
а
в
р
е
м
е
с
е
с
т
р
а
т
а
з
а
е
д
н
о
с
е
д
н
а
п
р
и
я
т
е
л
к
а
с
т
о
я
т
п
р
е
д
ч
е
ш
м
а
т
а
и
р
а
з
г
о
в
а
р
я
т
.
Е
д
н
а
т
а
о
т
т
я
х
в
и
ж
д
а
к
а
к
У
ч
и
т
е
л
я
т
и
з
л
и
з
а
о
т
с
т
а
я
т
а
с
и
и
с
е
д
в
и
ж
и
н
а
п
о
л
о
в
и
н
м
е
т
ъ
р
о
т
з
е
м
я
т
а
в
ъ
в
в
ъ
з
д
у
х
а
,
о
т
и
в
а
д
о
п
о
л
я
н
а
т
а
,
о
б
и
к
а
л
я
я
и
п
о
с
ъ
щ
и
я
н
а
ч
и
н
с
е
в
р
ъ
щ
а
к
а
т
о
с
е
у
с
м
и
х
в
а
н
а
с
е
с
т
р
а
т
а
и
н
а
к
р
а
я
с
е
з
а
в
р
ъ
щ
а
в
с
т
а
я
т
а
С
и
.
Е
т
о
,
т
а
к
а
р
а
з
к
а
з
в
а
с
е
с
т
р
а
т
а
т
а
з
и
о
п
и
т
н
о
с
т
.
И
н
и
е
в
с
и
ч
к
и
я
в
ъ
з
п
р
и
е
м
а
м
е
,
ч
е
т
о
в
а
н
а
и
с
т
и
н
а
е
о
п
и
т
н
о
с
т
с
У
ч
и
т
е
л
я
,
т
а
к
а
к
а
к
т
о
н
и
е
р
а
з
к
а
з
а
л
а
.
О
б
а
ч
е
п
р
е
д
м
е
н
е
е
д
и
н
м
л
а
д
б
р
а
т
,
к
о
й
т
о
и
м
а
з
а
з
а
д
а
ч
а
д
а
з
а
п
и
ш
е
и
с
т
о
р
и
я
т
а
н
а
Б
р
а
т
с
т
в
о
т
о
и
в
с
и
ч
к
и
с
л
у
ч
к
и
и
п
р
и
м
е
р
и
с
У
ч
и
т
е
л
я
.
Т
о
й
е
д
о
б
р
е
з
а
п
о
з
н
а
т
с
м
н
о
г
о
н
е
щ
а
и
з
а
д
а
в
а
с
л
е
д
н
и
я
в
ъ
п
р
о
с
:
„
С
е
с
т
р
а
,
т
о
з
и
п
р
и
м
е
р
с
У
ч
и
т
е
л
я
з
а
м
е
н
е
в
е
р
е
н
,
н
о
т
р
я
б
в
а
е
д
н
о
д
о
п
ъ
л
н
е
н
и
е
о
т
В
а
ш
а
с
т
р
а
н
а
и
д
а
с
е
у
т
о
ч
н
и
.
З
а
т
о
в
а
п
и
т
а
м
:
В
и
е
к
а
к
в
и
д
я
х
т
е
У
ч
и
т
е
л
я
д
а
с
е
д
в
и
ж
и
в
ъ
в
в
ъ
з
д
у
х
а
?
Н
а
ф
и
з
и
ч
е
с
к
о
т
о
п
о
л
е
и
л
и
в
д
р
у
г
о
п
о
л
е
,
д
а
к
а
ж
е
м
в
д
у
х
о
в
н
о
т
о
п
о
л
е
?
"
В
с
и
ч
к
и
с
е
и
з
н
е
н
а
д
в
а
т
н
а
в
ъ
п
р
о
с
а
.
С
е
с
т
р
а
т
а
с
ъ
щ
о
.
П
о
с
л
е
т
я
с
е
у
с
м
и
х
в
а
и
д
о
б
а
в
я
:
„
Д
о
м
е
н
б
е
ш
е
м
о
я
т
а
п
р
и
я
т
е
л
к
а
.
К
о
г
а
т
о
У
ч
и
т
е
л
я
т
с
е
з
а
д
а
д
е
и
в
ъ
р
в
е
ш
е
в
ъ
в
в
ъ
з
д
у
х
а
п
о
л
о
в
и
н
м
е
т
ъ
р
н
а
д
з
е
м
я
т
а
а
з
я
б
у
т
н
а
х
с
л
а
к
е
т
и
й
к
а
з
а
х
:
„
В
и
ж
,
У
ч
и
т
е
л
я
т
с
е
д
в
и
ж
и
в
ъ
в
в
ъ
з
д
у
х
а
"
и
п
о
с
о
ч
в
а
м
с
г
л
а
в
а
.
Т
я
к
а
з
в
а
:
„
Н
и
щ
о
н
е
в
и
ж
д
а
м
.
К
ъ
д
е
е
У
ч
и
т
е
л
я
т
?
"
А
з
й
п
о
с
о
ч
в
а
м
,
ч
е
У
ч
и
т
е
л
я
т
е
м
и
н
а
л
п
о
к
р
а
й
н
а
с
и
ч
е
в
е
ч
е
о
б
и
к
а
л
я
п
о
л
я
н
а
т
а
.
Т
я
о
т
н
о
в
о
к
а
з
в
а
:
„
Н
и
щ
о
н
е
в
и
ж
д
а
м
"
.
З
н
а
ч
и
а
з
в
и
ж
д
а
х
У
ч
и
т
е
л
я
,
а
п
р
и
я
т
е
л
к
а
т
а
м
и
н
е
в
и
ж
д
а
ш
е
.
М
о
и
т
е
о
ч
и
б
я
х
а
о
т
в
о
р
е
н
и
з
а
т
а
з
и
„
в
ъ
з
д
у
ш
н
а
р
а
з
х
о
д
к
а
"
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
,
а
н
е
й
н
и
т
е
о
ч
и
б
я
х
а
з
а
т
в
о
р
е
н
и
.
А
с
е
г
а
в
и
е
щ
е
к
а
ж
е
т
е
в
к
а
к
в
о
п
о
л
е
с
е
е
р
а
з
х
о
ж
д
а
л
У
ч
и
т
е
л
я
"
.
М
л
а
д
и
я
т
б
р
а
т
с
е
р
а
з
с
м
и
в
а
г
р
ъ
м
о
г
л
а
с
н
о
:
„
Е
т
о
т
о
в
а
е
е
д
н
а
и
с
т
и
н
с
к
а
о
п
и
т
н
о
с
т
н
а
е
д
и
н
у
ч
е
н
и
к
о
т
Ш
к
о
л
а
т
а
.
Д
о
с
е
г
а
н
и
к
о
й
н
е
е
в
и
ж
д
а
л
У
ч
и
т
е
л
я
д
а
к
р
а
ч
и
п
о
в
ъ
з
д
у
х
а
.
Т
а
к
ъ
в
с
л
у
ч
а
й
н
я
м
а
.
В
а
ш
и
я
т
с
л
у
ч
а
й
е
в
е
р
е
н
,
з
а
щ
о
т
о
е
в
д
р
у
г
о
п
о
л
е
.
И
т
о
ч
н
о
т
а
к
а
т
р
я
б
в
а
д
а
с
е
д
а
в
а
т
о
п
и
т
н
о
с
т
и
т
е
"
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
Е
т
о
в
и
е
д
и
н
п
р
и
м
е
р
к
а
к
в
о
з
н
а
ч
и
ч
о
в
е
к
д
а
и
м
а
р
а
з
б
и
р
а
н
е
и
д
а
и
м
а
з
н
а
н
и
е
.
З
н
а
е
к
а
к
в
о
д
а
п
и
т
а
,
м
о
ж
е
д
а
р
а
з
л
и
ч
а
в
а
н
е
щ
а
т
а
и
м
о
ж
е
д
а
г
и
н
а
з
о
в
а
в
а
с
и
с
т
и
н
с
к
о
т
о
и
м
е
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ