НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
5_16 "Как Учителят даде "Идилията"
ТОМ 1
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
c
o
l
o
r
:
#
4
B
0
0
8
2
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
"
К
а
к
У
ч
и
т
е
л
я
т
д
а
д
е
"
И
д
и
л
и
я
т
а
"
<
/
s
p
a
n
>
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
/
p
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
С
л
е
д
с
л
у
ч
а
я
,
к
о
й
т
о
р
а
з
к
а
з
а
х
,
П
е
т
ъ
р
К
а
м
б
у
р
о
в
о
с
т
а
в
а
н
я
к
о
л
к
о
д
н
и
д
а
н
о
щ
у
в
а
н
а
"
О
п
ъ
л
ч
е
н
с
к
а
"
6
6
-
д
о
л
у
,
в
т
р
а
п
е
з
а
р
и
я
т
а
.
Н
а
в
т
о
р
а
т
а
в
е
ч
е
р
П
е
т
ъ
р
т
р
я
б
в
а
д
а
с
п
и
в
к
у
х
н
я
т
а
.
С
е
с
т
р
а
Я
н
а
к
и
е
в
а
м
и
е
ч
и
н
и
и
т
е
и
с
и
т
а
н
а
н
и
к
а
п
е
с
е
н
ч
и
ц
а
.
А
П
е
т
ъ
р
с
и
м
и
с
л
и
:
"
Е
х
,
х
у
б
а
в
о
е
с
е
г
а
д
а
и
м
а
м
е
д
н
а
ц
и
г
у
л
к
а
-
щ
е
н
а
у
ч
а
т
а
з
и
п
е
с
е
н
ч
и
ц
а
.
Н
о
к
а
т
о
н
я
м
а
м
ц
и
г
у
л
к
а
-
н
и
щ
о
н
е
с
т
а
в
а
.
"
П
е
т
ъ
р
в
з
е
м
а
л
о
п
а
т
к
а
т
а
и
м
а
ш
а
т
а
,
к
о
и
т
о
с
а
д
о
п
е
ч
к
а
т
а
,
п
о
с
т
а
в
я
м
а
ш
а
т
а
к
а
т
о
л
ъ
к
в
ъ
р
х
у
л
о
п
а
т
к
а
т
а
-
п
р
е
д
с
т
а
в
я
с
и
,
ч
е
т
о
в
а
е
ц
и
г
у
л
к
а
,
д
в
и
ж
и
м
а
ш
а
т
а
к
а
т
о
л
ъ
к
в
ъ
р
х
у
л
о
п
а
т
к
а
т
а
и
з
а
п
о
ч
в
а
д
а
с
и
т
а
н
а
н
и
к
а
и
д
а
п
е
е
.
О
б
а
ч
е
в
т
о
з
и
м
о
м
е
н
т
п
о
с
т
ъ
л
б
а
т
а
с
л
и
з
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
,
б
у
т
в
а
в
р
а
т
а
т
а
,
а
П
е
т
ъ
р
б
ъ
р
з
о
н
а
т
и
к
в
а
и
н
с
т
р
у
м
е
н
т
и
т
е
п
о
д
п
е
ч
к
а
т
а
.
У
ч
и
т
е
л
я
т
о
т
в
а
р
я
в
р
а
т
а
т
а
,
п
о
д
а
в
а
с
и
г
л
а
в
а
т
а
о
т
в
р
а
т
а
т
а
,
г
л
е
д
а
П
е
т
ъ
р
и
м
у
к
а
з
в
а
:
"
И
с
к
а
ш
л
и
д
а
с
в
и
р
и
ш
н
а
ц
и
г
у
л
к
а
?
"
С
е
с
т
р
а
Я
н
а
к
и
е
в
а
к
а
з
в
а
:
"
У
ч
и
т
е
л
ю
,
т
о
й
д
о
с
е
г
а
с
в
и
р
е
ш
е
с
л
о
п
а
т
а
т
а
и
м
а
ш
а
т
а
!
"
У
ч
и
т
е
л
я
т
й
к
а
з
в
а
:
"
Е
л
а
д
а
т
и
д
а
м
е
д
н
а
ц
и
г
у
л
к
а
з
а
б
р
а
т
а
.
"
О
т
и
в
а
с
е
с
т
р
а
Я
н
а
к
и
е
в
а
и
с
е
в
р
ъ
щ
а
с
ц
и
г
у
л
к
а
т
а
.
П
е
т
ъ
р
о
т
в
ъ
л
н
е
н
и
е
н
е
м
о
ж
е
д
а
г
о
в
о
р
и
,
с
а
м
о
п
о
д
р
ъ
н
к
в
а
с
т
р
у
н
и
т
е
,
н
е
с
м
е
е
д
а
с
в
и
р
и
.
Ч
а
с
ъ
т
е
в
е
ч
е
д
е
с
е
т
в
е
ч
е
р
т
а
.
С
л
е
д
м
а
л
к
о
и
д
в
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
,
в
л
и
з
а
в
к
у
х
н
я
т
а
д
о
л
у
.
Т
о
й
н
о
с
и
с
в
о
я
т
а
ц
и
г
у
л
к
а
и
к
а
з
в
а
н
а
П
е
т
ъ
р
:
"
Е
л
а
с
е
г
а
д
а
с
в
и
р
и
м
з
а
е
д
н
о
.
"
И
з
а
п
о
ч
в
а
т
д
а
с
в
и
р
я
т
.
У
ч
и
т
е
л
я
т
и
з
с
в
и
р
в
а
н
я
к
о
я
м
е
л
о
д
и
я
,
а
П
е
т
ъ
р
и
з
с
в
и
р
в
а
д
р
у
г
а
.
У
ч
и
т
е
л
я
т
г
о
к
а
р
а
д
а
и
з
с
в
и
р
и
н
я
к
о
л
к
о
б
ъ
л
г
а
р
с
к
и
м
е
л
о
д
и
и
-
н
а
р
о
д
н
и
м
о
т
и
в
и
.
Т
ъ
й
,
т
е
с
в
и
р
я
т
д
о
к
ъ
с
н
о
-
с
т
а
в
а
в
е
ч
е
д
в
а
н
а
д
е
с
е
т
ч
а
с
а
п
р
е
з
н
о
щ
т
а
.
Н
а
к
р
а
я
У
ч
и
т
е
л
я
т
и
з
с
в
и
р
в
а
н
а
П
е
т
ъ
р
п
е
с
е
н
т
а
"
И
д
и
л
и
я
т
а
"
.
Т
о
в
а
с
а
п
р
е
ч
и
с
т
е
н
и
б
ъ
л
г
а
р
с
к
и
н
а
р
о
д
н
и
м
о
т
и
в
и
.
З
а
т
я
х
У
ч
и
т
е
л
я
т
к
а
з
в
а
:
"
А
з
с
ъ
м
р
а
б
о
т
и
л
д
в
а
д
е
с
е
т
г
о
д
и
н
и
в
ъ
р
х
у
б
ъ
л
г
а
р
с
к
а
т
а
м
у
з
и
к
а
,
з
а
д
а
я
п
р
е
ч
и
с
т
я
"
.
С
л
е
д
т
о
в
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
з
а
п
о
ч
в
а
д
а
г
о
у
ч
и
д
а
я
с
в
и
р
и
.
П
р
е
д
а
в
а
м
у
к
а
к
д
а
я
и
з
с
в
и
р
и
п
а
с
а
ж
п
о
п
а
с
а
ж
,
д
о
к
а
т
о
П
е
т
ъ
р
я
н
а
у
ч
а
в
а
ц
я
л
а
т
а
.
Ч
а
к
т
о
г
а
в
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
с
и
о
т
и
в
а
г
о
р
е
.
О
т
д
а
в
н
а
м
и
н
а
в
а
п
о
л
у
н
о
щ
.
<
b
r
/
>
В
"
И
д
и
л
и
я
т
а
"
с
а
д
а
д
е
н
и
м
о
т
и
в
и
т
е
н
а
е
д
н
а
п
а
с
т
о
р
а
л
н
а
с
и
м
ф
о
н
и
я
.
З
а
в
б
ъ
д
е
щ
е
щ
е
с
е
р
о
д
и
м
а
й
с
т
о
р
-
м
у
з
и
к
а
н
т
,
к
о
й
т
о
щ
е
я
р
а
з
р
а
б
о
т
и
.
О
н
о
в
а
,
к
о
е
т
о
У
ч
и
т
е
л
я
е
п
о
с
я
л
,
щ
е
п
р
и
н
е
с
е
п
л
о
д
з
а
б
л
а
г
о
т
о
н
а
ц
я
л
о
т
о
ч
о
в
е
ч
е
с
т
в
о
.
<
b
r
/
>
Ц
и
г
у
л
к
о
в
о
т
о
и
з
п
ъ
л
н
е
н
и
е
н
а
П
е
т
ъ
р
б
е
и
з
к
л
ю
ч
и
т
е
л
н
о
и
н
а
й
-
б
л
и
з
к
о
д
о
о
р
и
г
и
н
а
л
а
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
.
В
П
е
с
н
а
р
к
а
т
а
т
я
н
е
б
е
з
а
п
и
с
а
н
а
п
р
а
в
и
л
н
о
о
т
М
а
р
и
я
Т
о
д
о
р
о
в
а
и
о
т
А
с
е
н
А
р
н
а
у
д
о
в
,
п
о
н
е
ж
е
н
е
я
з
н
а
е
х
а
д
о
б
р
е
.
П
о
-
к
ъ
с
н
о
а
з
л
и
ч
н
о
и
з
и
с
к
а
х
П
е
т
ъ
р
К
а
м
б
у
р
о
в
д
а
н
и
н
а
п
р
а
в
и
м
а
г
н
и
т
о
ф
о
н
е
н
з
а
п
и
с
и
д
а
н
и
г
о
п
р
е
д
а
д
е
,
з
а
д
а
м
о
ж
е
м
о
т
н
е
г
о
н
а
й
-
п
р
а
в
и
л
н
о
д
а
я
п
р
е
х
в
ъ
р
л
и
м
н
а
н
о
т
е
н
з
а
п
и
с
.
Н
о
с
е
с
л
у
ч
и
т
а
к
а
,
ч
е
т
о
в
а
щ
е
о
с
т
а
н
е
д
а
с
е
н
а
п
р
а
в
и
о
т
с
л
е
д
в
а
щ
о
т
о
п
о
к
о
л
е
н
и
е
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ