НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
ІІІ.74. КОИ БЯХА МОИТЕ НЕПРИЯТЕЛИ В СЛУЖБАТА
Летопис Вергилий Кръстев
ТОМ 4
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
c
o
l
o
r
:
#
4
B
0
0
8
2
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
7
4
.
К
О
И
Б
Я
Х
А
М
О
И
Т
Е
Н
Е
П
Р
И
Я
Т
Е
Л
И
В
С
Л
У
Ж
Б
А
Т
А
<
/
s
p
a
n
>
<
/
s
p
a
n
>
<
/
p
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
Р
а
б
о
т
и
х
к
а
т
о
ч
и
н
о
в
н
и
к
в
е
д
н
а
к
а
н
ц
е
л
а
р
и
я
.
Б
я
х
и
з
п
ъ
л
н
и
т
е
л
е
н
и
с
е
с
т
а
р
а
е
х
в
с
л
у
ж
б
а
т
а
с
и
.
Н
о
и
м
а
х
н
е
п
р
е
к
ъ
с
н
а
т
о
н
е
п
р
и
я
т
н
о
с
т
и
т
у
о
т
к
о
л
е
г
и
т
е
с
и
,
т
у
о
т
н
а
ч
а
л
н
и
к
а
с
и
.
Т
е
з
н
а
е
х
а
з
а
м
о
и
т
е
у
б
е
ж
д
е
н
и
я
,
н
е
м
и
с
е
п
р
о
т
и
в
о
п
о
с
т
а
в
я
х
а
,
н
о
к
о
г
а
т
о
и
м
а
ш
е
н
е
щ
о
д
а
с
т
а
н
е
и
с
е
с
л
у
ч
и
,
а
т
о
с
е
с
л
у
ч
в
а
ш
е
,
и
м
и
к
а
з
в
а
х
а
:
„
Д
ъ
н
о
в
и
с
т
с
д
ъ
н
о
в
и
с
т
"
.
Т
о
в
а
т
р
я
б
в
а
ш
е
д
а
б
ъ
д
е
о
б
и
д
н
а
д
у
м
а
з
а
т
я
х
.
З
а
м
е
н
с
ъ
щ
о
б
е
ш
е
о
б
и
д
н
о
.
О
б
щ
е
с
т
в
о
т
о
п
о
д
т
а
з
и
д
у
м
а
р
а
з
б
и
р
а
ш
е
с
ъ
б
р
а
н
и
в
с
и
ч
к
и
л
ъ
ж
и
и
к
л
е
в
е
т
и
с
р
е
щ
у
У
ч
и
т
е
л
я
,
к
о
и
т
о
т
е
п
р
и
е
м
а
х
а
к
а
т
о
н
е
щ
о
в
я
р
н
о
и
н
е
о
с
п
о
р
и
м
о
.
А
з
з
а
т
я
х
б
я
х
ч
у
ж
д
п
о
н
р
а
в
и
п
о
д
у
х
.
В
г
л
а
в
а
т
а
м
и
з
а
п
о
ч
н
а
д
а
к
р
ъ
ж
и
е
д
н
а
м
и
с
ъ
л
-
д
а
н
а
п
у
с
н
а
т
а
з
и
с
л
у
ж
б
а
и
д
а
с
и
н
а
м
е
р
я
д
р
у
г
а
.
Т
а
м
н
я
м
а
д
а
м
е
п
о
з
н
а
в
а
т
,
а
з
щ
е
с
е
к
р
и
я
и
п
р
и
к
р
и
в
а
м
и
т
а
к
а
щ
е
с
е
р
о
д
я
о
т
т
е
з
и
м
ъ
к
и
и
с
т
р
а
д
а
н
и
я
,
и
о
т
т
о
з
и
т
о
р
м
о
з
.
Т
а
к
а
м
и
с
л
я
а
з
,
н
о
р
е
ш
а
в
а
м
д
а
п
и
т
а
м
и
У
ч
и
т
е
л
я
.
О
т
и
в
а
м
п
р
и
Н
е
г
о
,
р
а
з
к
а
з
в
а
м
п
о
д
р
о
б
н
о
в
с
и
ч
к
о
и
с
п
о
м
е
н
а
в
а
м
п
р
и
ч
и
н
а
т
а
,
з
а
р
а
д
и
к
о
я
т
о
и
с
к
а
м
д
а
н
а
п
у
с
н
а
.
К
а
з
в
а
м
и
:
„
Н
е
д
е
й
д
а
н
а
п
у
щ
а
ш
!
"
„
Н
о
,
У
ч
и
т
е
л
ю
,
н
е
м
о
г
а
д
а
и
з
д
ъ
р
ж
а
и
н
е
м
о
г
а
д
а
г
и
т
ъ
р
п
я
.
С
т
а
в
а
м
н
о
г
о
т
р
у
д
н
о
з
а
м
е
н
.
А
к
о
о
т
и
д
а
д
р
у
г
а
д
е
,
т
а
м
н
я
м
а
н
и
к
о
й
д
а
м
е
п
о
з
н
а
в
а
"
.
„
А
к
о
о
т
и
д
е
ш
н
а
д
р
у
г
о
м
я
с
т
о
,
в
с
и
ч
к
и
о
н
е
з
и
д
у
х
о
в
е
,
к
о
и
т
о
т
е
г
о
н
я
т
с
е
г
а
,
щ
е
д
о
й
д
а
т
н
а
н
о
в
о
т
о
т
и
р
а
б
о
т
н
о
м
я
с
т
о
и
щ
е
в
л
я
з
а
т
в
д
р
у
г
и
,
н
е
п
о
з
н
а
т
и
з
а
т
е
б
х
о
р
а
,
и
п
о
д
р
у
г
н
а
ч
и
н
щ
е
с
е
п
р
о
я
в
я
в
а
т
.
А
т
у
к
к
ъ
д
е
т
о
с
и
,
т
и
с
и
с
в
и
к
н
а
л
в
е
ч
е
н
а
т
е
х
н
и
т
е
п
р
о
я
в
и
и
щ
е
с
и
и
з
р
а
б
о
т
и
ш
м
е
т
о
д
и
,
з
а
д
а
с
е
с
п
р
а
в
я
ш
с
т
я
х
.
"
„
Н
о
к
а
к
щ
е
с
т
а
н
е
т
о
в
а
,
У
ч
и
т
е
л
ю
?
"
„
Щ
е
ч
е
т
е
ш
С
л
о
в
о
т
о
,
щ
е
н
а
м
е
р
и
ш
м
е
т
о
д
в
н
е
г
о
и
с
н
е
г
о
щ
е
р
а
б
о
т
и
ш
.
Т
а
м
т
и
е
с
п
а
с
е
н
и
е
т
о
.
"
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
А
з
с
и
о
т
и
д
о
х
.
Н
а
д
р
у
г
и
я
д
е
н
в
с
л
у
ж
б
а
т
а
с
и
а
з
с
ъ
м
в
е
ч
е
в
ъ
т
р
е
ш
н
о
с
м
и
р
е
н
.
З
н
а
я
,
ч
е
н
е
м
е
г
о
н
я
т
т
е
з
и
х
о
р
а
,
а
м
е
г
о
н
я
т
д
у
х
о
в
е
т
е
,
к
о
и
т
о
в
л
и
з
а
т
в
т
я
х
.
А
к
о
г
а
т
о
т
е
н
е
с
а
о
б
с
е
б
е
н
и
о
т
д
у
х
о
в
е
т
е
-
т
е
с
а
м
и
л
и
и
в
н
и
м
а
т
е
л
н
и
к
ъ
м
м
е
н
.
И
и
м
е
н
н
о
в
т
о
з
и
м
о
м
е
н
т
а
з
с
т
р
а
н
я
о
т
т
я
х
,
б
я
г
а
м
о
т
т
я
х
и
с
ъ
м
п
о
д
о
з
р
и
т
е
л
е
н
.
А
с
е
г
а
н
а
п
р
а
в
и
х
о
б
р
а
т
н
о
т
о
.
Щ
о
м
с
а
в
н
и
м
а
т
е
л
н
и
,
а
з
с
ъ
щ
о
с
ъ
м
т
а
к
ъ
в
.
Л
ю
б
е
з
н
и
с
а
,
а
з
с
ъ
щ
о
.
Д
о
й
д
а
т
л
и
д
у
х
о
в
е
т
е
и
в
л
е
з
н
а
т
л
и
в
т
я
х
и
з
а
п
о
ч
н
а
т
д
а
м
е
г
о
н
я
т
ч
р
е
з
т
я
х
,
а
з
с
е
о
т
д
р
ъ
п
в
а
м
,
м
о
л
я
с
е
и
н
е
с
е
р
а
з
п
р
а
в
я
м
с
т
я
х
,
н
е
о
б
я
с
н
я
в
а
м
н
и
щ
о
,
а
с
а
м
о
м
ъ
л
ч
а
.
Т
а
к
а
н
е
г
и
д
р
а
з
н
е
х
.
Ч
а
к
а
х
с
д
н
и
д
а
с
е
м
а
х
н
а
т
д
у
х
о
в
е
т
е
о
т
т
я
х
и
д
а
г
и
о
с
т
а
в
я
т
н
а
с
п
о
к
о
й
с
т
в
и
е
.
Т
а
к
а
п
о
с
т
е
п
е
н
н
о
з
а
п
о
ч
н
а
х
д
а
с
е
с
п
р
а
в
я
м
с
т
а
з
и
м
о
я
з
а
д
а
ч
а
.
Т
а
к
а
о
с
т
а
н
а
х
в
т
а
з
и
с
л
у
ж
б
а
.
З
а
п
о
ч
н
а
х
а
д
а
о
ц
е
н
я
в
а
т
м
о
я
т
а
р
а
б
о
т
а
,
н
а
п
р
е
д
н
а
х
в
с
л
у
ж
б
а
т
а
с
и
и
п
о
л
у
ч
и
х
п
о
-
г
о
л
я
м
а
з
а
п
л
а
т
а
.
К
у
п
и
х
б
о
н
б
о
н
и
и
г
и
н
о
с
я
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
.
О
б
я
с
н
я
в
а
м
М
у
з
а
щ
о
ч
е
р
п
я
.
Т
о
й
с
е
у
с
м
и
х
в
а
:
„
А
т
я
х
п
о
ч
е
р
п
и
л
и
?
"
„
Н
е
,
н
е
с
ъ
м
.
"
„
Щ
е
г
и
п
о
ч
е
р
п
и
ш
и
т
я
х
.
Н
а
л
и
т
е
с
а
т
и
д
а
л
и
п
о
-
г
о
л
я
м
а
з
а
п
л
а
т
а
.
"
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
Т
а
к
а
и
н
а
п
р
а
в
и
х
.
Н
а
п
р
а
в
и
х
г
о
л
я
м
а
ч
е
р
п
н
я
.
В
с
и
ч
к
и
с
е
и
з
н
е
н
а
д
а
х
а
.
П
о
с
л
е
м
и
к
а
з
а
х
а
:
„
А
м
а
т
и
с
и
д
о
б
р
о
м
о
м
ч
е
,
н
о
м
н
о
г
о
з
о
р
в
и
д
я
х
м
е
,
д
о
к
а
т
о
т
е
с
л
о
ж
и
м
в
р
е
д
,
д
а
м
о
ж
е
ш
д
а
р
а
б
о
т
и
ш
с
н
а
с
.
"
Т
о
г
а
в
а
р
а
з
б
р
а
х
,
ч
е
и
т
е
с
ъ
щ
о
с
а
с
е
и
з
м
ъ
ч
в
а
л
и
с
м
е
н
.
А
з
а
т
о
в
а
а
з
и
з
о
б
щ
о
н
е
б
я
х
п
о
м
и
с
л
и
л
.
В
е
ч
е
и
м
а
х
д
р
у
г
п
о
г
л
е
д
н
а
н
е
щ
а
т
а
.
В
т
а
з
и
с
л
у
ж
б
а
с
е
п
е
н
с
и
о
н
и
р
а
х
.
П
е
н
с
и
о
н
и
р
а
х
с
е
п
р
и
м
о
и
т
е
н
е
п
р
и
я
т
е
л
и
в
с
л
у
ж
б
а
т
а
.
К
о
г
а
т
о
с
е
р
а
з
д
е
л
и
х
м
е
,
у
с
е
т
и
х
,
ч
е
с
е
р
а
з
д
е
л
я
м
с
п
р
и
я
т
е
л
и
.
П
р
и
я
т
е
л
с
т
в
о
т
о
с
е
с
ъ
з
д
а
в
а
,
к
о
г
а
т
о
д
у
ш
и
т
е
и
м
а
т
о
б
щ
е
н
и
е
с
Д
у
х
ъ
т
н
а
И
с
т
и
н
а
т
а
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ