НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
ІІІ.73. ПРЕРАЖДАНИЯ И СПОМЕНИ
Летопис Вергилий Кръстев
ТОМ 4
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
c
o
l
o
r
:
#
4
B
0
0
8
2
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
7
3
.
П
Р
Е
Р
А
Ж
Д
А
Н
И
Я
И
С
П
О
М
Е
Н
И
<
b
r
/
>
<
/
s
p
a
n
>
<
/
s
p
a
n
>
<
/
p
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
М
о
я
т
а
п
р
о
ф
е
с
и
я
н
а
з
а
с
т
р
а
х
о
в
а
т
е
л
е
н
и
н
с
п
е
к
т
о
р
д
а
в
а
ш
е
в
ъ
з
м
о
ж
н
о
с
т
д
а
п
ъ
т
у
в
а
м
и
з
ц
я
л
а
Б
ъ
л
г
а
р
и
я
.
П
р
и
с
в
о
и
т
е
п
ъ
т
у
в
а
н
и
я
б
я
х
з
а
б
е
л
я
з
а
л
н
е
щ
о
м
н
о
г
о
и
н
т
е
р
е
с
н
о
и
н
е
о
б
я
с
н
и
м
о
.
З
а
б
е
л
я
з
а
х
,
ч
е
м
н
о
г
о
х
о
р
а
с
и
к
р
ъ
щ
а
в
а
т
д
е
ц
а
т
а
н
а
ч
у
ж
д
и
д
у
м
и
и
к
о
и
т
о
д
у
м
и
н
о
с
е
х
а
н
а
и
м
е
н
о
в
а
н
и
я
н
а
р
а
з
л
и
ч
н
и
т
е
х
н
и
ч
е
с
к
и
н
е
щ
а
.
Н
а
п
р
и
м
е
р
в
л
а
к
а
т
о
г
а
в
а
с
е
н
а
р
и
ч
а
ш
е
"
т
р
е
н
"
-
о
т
ф
р
е
н
с
к
и
.
И
м
а
ш
е
и
м
е
н
а
н
а
м
о
м
и
ч
е
т
а
и
г
и
н
а
р
и
ч
а
х
а
„
Т
р
е
н
а
"
,
м
о
м
ч
е
т
а
т
а
г
и
н
а
р
и
ч
а
х
а
„
Г
а
р
о
"
о
т
ф
р
е
н
с
к
а
т
а
д
у
м
а
„
Г
а
р
"
.
И
м
а
ш
е
и
д
р
у
г
и
с
л
у
ч
а
и
,
о
щ
е
п
о
-
з
а
б
а
в
н
и
и
с
м
е
ш
н
и
.
Н
а
п
р
и
м
е
р
в
м
е
с
т
о
ч
о
в
е
ш
к
о
и
м
е
,
с
л
о
ж
и
л
м
у
и
м
е
„
П
и
р
о
"
-
о
т
п
и
р
о
н
.
И
м
а
ш
е
и
м
е
н
а
м
о
м
и
ч
е
„
К
л
о
з
е
т
к
а
"
-
о
т
к
л
о
з
е
т
а
н
а
в
л
а
к
а
.
О
т
и
д
о
х
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
и
М
у
к
а
з
а
х
:
„
У
ч
и
т
е
л
ю
,
з
а
щ
о
с
и
к
р
ъ
щ
а
в
а
т
т
а
к
а
д
е
ц
а
т
а
?
О
т
п
р
о
с
т
о
т
и
я
л
и
г
о
п
р
а
в
я
т
,
и
л
и
п
р
о
т
и
в
о
д
е
й
с
т
в
а
т
н
а
т
р
а
д
и
ц
и
я
т
а
?
"
П
р
о
ч
е
т
о
х
М
у
к
ъ
м
д
в
а
д
е
с
е
т
и
м
е
н
а
.
Т
о
й
м
е
и
з
с
л
у
ш
а
в
н
и
м
а
т
е
л
н
о
.
„
К
р
ъ
щ
а
в
а
т
г
и
п
о
с
п
о
м
е
н
и
т
е
с
и
,
о
т
к
ъ
д
е
т
о
с
а
д
о
ш
л
и
и
о
т
к
ъ
д
е
т
о
с
а
с
е
п
р
е
р
о
д
и
л
и
.
"
А
з
п
о
д
с
к
о
ч
и
х
о
т
и
з
н
е
н
а
д
а
.
Т
о
й
д
о
б
а
в
и
:
„
Т
о
з
и
н
а
р
о
д
н
е
е
с
л
у
ч
а
е
н
.
Т
е
з
и
п
р
е
р
о
д
е
н
и
д
у
х
о
в
е
с
а
д
о
ш
л
и
т
у
к
,
з
а
д
а
ч
е
р
п
я
т
с
и
л
и
о
т
и
з
в
о
р
и
т
е
н
а
В
е
л
и
к
и
я
У
ч
и
т
е
л
,
з
а
д
а
н
а
п
р
а
в
я
т
в
р
ъ
з
к
а
с
Н
е
г
о
и
т
о
в
а
д
а
и
м
п
о
с
л
у
ж
и
к
а
т
о
с
п
а
с
и
т
е
л
н
о
в
ъ
ж
е
в
с
л
е
д
в
а
щ
и
т
е
в
е
к
о
в
е
,
к
о
г
а
т
о
и
д
в
а
т
н
а
з
е
м
я
т
а
.
С
п
а
с
и
т
е
л
н
о
т
о
в
ъ
ж
е
т
е
щ
е
г
о
н
а
м
е
р
я
т
в
С
л
о
в
о
т
о
.
"
А
з
п
р
о
д
ъ
л
ж
а
в
а
м
д
а
н
е
д
о
у
м
я
в
а
м
.
В
г
л
а
в
а
т
а
м
и
и
м
а
с
ъ
щ
о
е
д
и
н
п
р
е
д
в
а
р
и
т
е
л
н
о
п
р
и
г
о
т
в
е
н
в
ъ
п
р
о
с
:
„
У
ч
и
т
е
л
ю
,
з
а
щ
о
н
а
б
ъ
л
г
а
р
с
к
и
я
г
е
р
б
и
м
а
л
ъ
в
,
к
о
г
а
т
о
т
у
к
в
Б
ъ
л
г
а
р
и
я
н
я
м
а
л
ъ
в
о
в
е
?
О
т
к
ъ
д
е
е
д
о
ш
л
о
т
о
в
а
?
И
з
м
и
с
л
е
н
о
л
и
е
?
"
„
Н
е
,
т
о
в
а
е
с
п
о
м
е
н
н
а
т
е
з
и
д
у
ш
и
о
т
о
н
о
в
а
п
р
е
р
а
ж
д
а
н
е
,
к
о
г
а
т
о
с
а
б
и
л
и
в
п
у
с
т
и
н
я
т
а
з
а
е
д
н
о
с
М
о
й
с
е
я
и
с
а
ч
у
в
а
л
и
р
е
в
а
н
а
л
ъ
в
о
в
е
т
е
.
Д
у
х
ъ
т
,
к
о
й
т
о
д
о
й
д
е
п
р
и
т
я
х
д
а
п
р
о
б
у
д
и
б
ъ
л
г
а
р
и
т
е
о
т
р
о
б
с
т
в
о
т
о
н
а
т
у
р
ц
и
т
е
,
д
о
й
д
е
о
т
Н
е
в
и
д
и
м
и
я
с
в
я
т
.
Н
о
т
о
з
и
д
у
х
п
р
о
б
у
д
и
у
т
я
х
с
ъ
з
н
а
н
и
е
т
о
и
м
и
с
п
о
м
е
н
а
,
ч
е
с
т
о
з
и
Д
у
х
т
е
с
а
б
и
л
и
в
п
у
с
т
и
н
я
т
а
,
с
л
е
д
в
а
л
и
с
а
г
о
к
а
т
о
о
г
н
е
н
с
т
ъ
л
б
п
р
е
з
н
о
щ
т
а
и
с
а
с
л
у
ш
а
л
и
р
е
в
а
н
а
л
ъ
в
о
в
е
т
е
,
н
о
н
е
с
а
с
е
с
т
р
а
х
у
в
а
л
и
,
з
а
щ
о
т
о
Д
у
х
ъ
т
е
б
и
л
с
т
я
х
.
Д
у
х
ъ
т
г
и
и
з
в
е
ж
д
а
о
т
е
г
и
п
е
т
с
к
о
т
о
р
о
б
с
т
в
о
н
а
с
в
о
б
о
д
а
в
п
у
с
т
и
н
я
т
а
,
а
е
м
б
л
е
м
а
т
а
н
а
л
ъ
в
а
о
з
н
а
ч
а
в
а
,
ч
е
Т
о
й
е
с
т
я
х
,
д
о
к
а
т
о
Д
у
х
ъ
т
Б
о
ж
и
й
е
н
а
д
т
я
х
и
в
т
я
х
.
Е
т
о
,
т
о
в
а
о
з
н
а
ч
а
в
а
л
ъ
в
ъ
т
к
а
т
о
б
ъ
л
г
а
р
с
к
и
г
е
р
б
.
"
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
З
а
п
о
м
н
и
х
в
с
и
ч
к
о
т
о
в
а
.
С
л
е
д
9
.
I
Х
.
1
9
4
4
г
о
д
и
н
а
д
о
й
д
о
х
а
к
о
м
у
н
и
с
т
и
т
е
н
а
в
л
а
с
т
и
и
з
х
в
ъ
р
л
и
х
а
в
с
и
ч
к
о
о
н
о
в
а
,
к
о
е
т
о
и
м
н
а
п
о
м
н
я
ш
е
з
а
п
р
е
д
и
ш
н
а
т
а
в
л
а
с
т
.
Д
о
й
д
е
в
р
е
м
е
д
а
с
и
н
а
п
р
а
в
я
т
г
е
р
б
,
с
и
м
в
о
л
н
а
д
ъ
р
ж
а
в
н
а
т
а
в
л
а
с
т
.
П
р
а
в
и
х
а
,
с
т
р
у
в
а
х
а
,
в
к
л
ю
ч
и
х
а
с
и
м
в
о
л
и
к
а
в
н
е
г
о
,
к
о
я
т
о
д
а
о
т
г
о
в
а
р
я
н
а
т
е
х
н
и
т
е
к
о
м
у
н
и
с
т
и
ч
е
с
к
и
и
д
е
и
и
и
д
е
а
л
и
.
К
а
к
в
о
б
е
м
о
е
т
о
у
ч
у
д
в
а
н
е
,
к
о
г
а
т
о
л
ъ
в
ъ
т
к
а
т
о
е
м
б
л
е
м
а
н
а
м
е
р
и
с
ъ
щ
о
с
в
о
е
т
о
м
я
с
т
о
в
т
е
х
н
и
я
к
о
м
у
н
и
с
т
и
ч
е
с
к
и
г
е
р
б
.
Х
а
й
д
е
с
е
г
а
,
о
т
г
о
в
о
р
е
т
е
м
и
,
з
а
щ
о
с
т
а
н
а
т
а
к
а
?
О
т
г
о
в
о
р
ъ
т
щ
е
н
а
м
е
р
и
т
е
в
д
у
м
и
т
е
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
,
к
о
и
т
о
в
и
п
р
е
д
а
д
о
х
.
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
И
в
б
ъ
д
е
щ
е
,
к
о
г
а
т
о
д
о
й
д
а
т
д
р
у
г
и
д
а
п
р
а
в
я
т
н
о
в
г
е
р
б
,
з
а
д
а
о
т
х
в
ъ
р
л
я
т
с
т
а
р
и
я
-
т
о
л
ъ
в
ъ
т
п
а
к
щ
е
г
о
и
м
а
п
о
с
р
е
д
а
т
а
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ