НАЧАЛО

Категория:

< ПРЕДИШЕН ЗАПИС | ИЗГРЕВЪТ | СЛЕДВАЩ ЗАПИС >

90. Най-подходящата форма

III. тетрадка. I. Из разговорите с нашия любим Учител. Ана Шишкова ТОМ 17
Алтернативен линк

90. Най-подходящата форма


- Оставете човека да слуша и гледа хубаво. Да посещавате не само ум­рели, но живи хора.

Първо отделение и последният университетски изпит е важен. Числата и буквите да се съчетават правилно в първо отделение. Във второ отделение ги нареждат, после стават кандидати за горе. В духовния (невидимия) свят първо отделение е как да се възпитава педагогично. После, в първо отделение в ум­ствения свят да се научат как да пишат. За първо отделение трябва детето да ходи. В първо отделение в невидимия свят е който не е падал - залитал, но не падал. Отчайва ли се, е духовно падане. Обезсърчил се е - също. На човека дали работа лека, но той се отчаял, че не работил навреме, което му е дадено, и събрала се много работа. Лекът на отчаянието е да не отлагаш работата - разположен, неразположен, върви! Които работи не разбират, ги отчайват. Не­щата не са много лесни, не са и мъчни; но са и мъчни, но време се изисква.


Тази форма на света е най-подходяща засега. Другият свят, който се гот­ви, ще е съвсем други. Които същества ни обичат, ни изнесли на Слънцето и ние се обезсърчаваме, докато ни внесат.


Някой казва: „Изоставен съм." Да те поокъпе дъждът си оставен. Детето мисли: „Всичко е уредено", че го държи майка му. После го оставя, после вкъ­щи само го оставя. То мисли: „Защо майка ми не ми служи?" Майка му казва: „Мама, сега ти се научи да служиш!" После майка му го набие, а то си мисли: „Как е възможно това?" Децата ги бият със суха пръчица, значи сух да не си.



, , г., (Четвъртък) (неизвестен час)

ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА



НАГОРЕ