НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
126. ИСТИНСКОТО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ
ТОМ 2
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
1
2
6
.
И
С
Т
И
Н
С
К
О
Т
О
В
Ъ
З
Н
А
Г
Р
А
Ж
Д
Е
Н
И
Е
<
/
p
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
И
с
т
и
н
с
к
о
т
о
в
ъ
з
н
а
г
р
а
ж
д
е
н
и
е
е
д
у
х
о
в
н
о
.
А
к
о
н
я
к
о
й
н
е
е
г
о
т
о
в
д
а
м
у
с
е
з
а
п
л
а
т
и
д
у
х
о
в
н
о
,
п
л
а
щ
а
м
у
с
е
в
м
а
т
е
р
и
а
л
н
и
я
с
в
я
т
.
Е
д
н
а
с
е
с
т
р
а
-
М
а
р
и
я
Т
о
д
о
р
о
в
а
р
а
б
о
т
и
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
ц
я
л
а
с
е
д
м
и
ц
а
.
Ч
и
с
т
и
б
и
б
л
и
о
т
е
к
а
т
а
М
у
,
н
а
р
е
ж
д
а
к
н
и
г
и
т
е
М
у
.
В
с
ъ
б
о
т
а
с
л
е
д
о
б
е
д
п
р
и
с
т
и
г
а
д
р
у
г
а
с
е
с
т
р
а
и
в
з
е
м
а
у
ч
а
с
т
и
е
и
т
я
п
р
и
з
а
в
ъ
р
ш
в
а
н
е
в
е
ч
е
н
а
р
а
б
о
т
а
т
а
.
П
о
м
а
г
а
п
о
л
о
в
и
н
д
е
н
.
К
а
т
о
з
а
в
ъ
р
ш
в
а
т
р
а
б
о
т
а
т
а
с
и
,
с
е
с
т
р
и
т
е
с
е
г
о
т
в
я
т
д
а
с
и
т
р
ъ
г
в
а
т
.
Н
а
в
т
о
р
а
т
а
с
е
с
т
р
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
щ
е
д
р
о
з
а
п
л
а
щ
а
.
Д
а
в
а
й
м
н
о
г
о
р
а
б
о
т
и
.
О
к
а
з
в
а
й
г
о
л
я
м
о
в
н
и
м
а
н
и
е
,
к
а
т
о
ч
е
т
я
е
с
в
ъ
р
ш
и
л
а
в
с
и
ч
к
а
т
а
р
а
б
о
т
а
.
С
е
с
т
р
а
т
а
о
с
т
а
в
а
м
н
о
г
о
д
о
в
о
л
н
а
.
А
н
а
п
ъ
р
в
а
т
а
с
е
с
т
р
а
,
к
о
я
т
о
с
в
ъ
р
ш
и
ц
я
л
а
т
а
р
а
б
о
т
а
и
р
а
б
о
т
и
ц
я
л
а
с
е
д
м
и
ц
а
,
к
ъ
м
н
е
я
н
и
к
а
к
в
о
в
н
и
м
а
н
и
е
,
н
и
щ
о
н
е
й
д
а
в
а
.
В
п
ъ
р
в
а
т
а
с
е
с
т
р
а
с
е
я
в
я
в
а
п
р
о
т
и
в
о
р
е
ч
и
е
.
Ч
а
к
с
л
е
д
н
я
к
о
л
к
о
д
н
и
п
р
и
р
а
з
г
о
в
о
р
с
У
ч
и
т
е
л
я
,
У
ч
и
т
е
л
я
т
й
о
б
я
с
н
я
в
а
з
а
к
о
н
а
.
„
Н
а
ч
о
в
е
к
,
н
а
к
о
й
т
о
н
е
м
о
ж
е
д
а
с
е
з
а
п
л
а
т
и
д
у
х
о
в
н
о
,
з
а
п
л
а
щ
а
м
у
с
е
ф
и
з
и
ч
е
с
к
и
,
м
а
т
е
р
и
а
л
н
о
.
К
о
г
а
т
о
к
а
з
в
а
:
„
А
з
н
а
п
р
а
в
и
х
т
о
в
а
и
о
ч
а
к
в
а
д
у
х
о
в
н
а
,
з
а
п
л
а
т
а
,
к
а
з
в
а
т
м
у
,
н
а
л
и
в
и
с
е
з
а
п
л
а
т
и
!
"
У
ч
и
т
е
л
я
т
и
з
н
а
с
я
ш
е
з
а
к
о
н
и
и
п
р
а
в
и
л
а
н
а
Б
о
ж
е
с
т
в
е
н
о
т
о
У
ч
е
н
и
е
,
д
а
в
а
ш
е
м
е
т
о
д
и
з
а
п
р
и
л
о
ж
е
н
и
е
,
н
о
о
с
т
а
в
я
ш
е
у
ч
е
н
и
ц
и
т
е
с
а
м
и
д
а
п
р
и
л
а
г
а
т
з
н
а
н
и
е
т
о
.
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
Д
о
й
д
е
н
я
к
о
й
у
ч
е
н
и
к
,
о
п
л
а
к
в
а
с
е
о
т
д
р
у
г
и
г
о
,
г
о
в
о
р
и
с
р
е
щ
у
н
е
г
о
,
У
ч
и
т
е
л
я
т
н
е
м
у
к
а
з
в
а
м
н
е
н
и
е
т
о
С
и
,
н
о
к
а
т
о
д
о
й
д
е
д
р
у
г
и
я
т
у
ч
е
н
и
к
,
У
ч
и
т
е
л
я
т
о
т
с
в
о
е
и
м
е
п
р
е
д
а
в
а
д
у
м
и
т
е
н
а
п
ъ
р
в
и
я
т
у
ч
е
н
и
к
.
К
а
к
в
о
т
о
о
т
г
о
в
о
р
и
у
ч
е
н
и
к
ъ
т
,
к
о
й
т
о
е
н
а
п
а
д
н
а
т
,
т
о
в
а
У
ч
и
т
е
л
я
т
п
ъ
к
п
р
е
д
а
в
а
н
а
п
ъ
р
в
и
я
т
у
ч
е
н
и
к
.
А
т
о
в
а
с
а
д
у
м
и
т
е
н
а
з
а
щ
и
т
а
т
а
о
т
о
б
в
и
н
е
н
и
е
т
о
.
Н
о
т
о
в
а
н
е
е
Н
е
г
о
в
о
т
о
м
и
с
л
е
н
е
.
Т
ъ
й
У
ч
и
т
е
л
я
т
о
с
т
а
в
я
ш
е
у
ч
е
н
и
ц
и
т
е
д
а
с
е
у
ч
а
т
.
А
С
л
о
в
о
т
о
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
з
а
т
я
х
о
с
т
а
н
а
В
и
с
о
к
И
д
е
а
л
,
н
е
д
о
с
е
г
а
е
м
з
а
д
н
е
ш
н
и
я
ч
о
в
е
к
.
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
Д
н
е
с
у
ч
е
н
и
к
ъ
т
е
в
н
а
ч
а
л
о
т
о
с
и
н
а
с
в
о
е
т
о
п
р
о
х
о
ж
д
а
н
е
.
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ