НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
105. АЛХИМИЯТА
ТОМ 2
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
1
0
5
.
А
Л
Х
И
М
И
Я
Т
А
<
/
p
>
<
b
r
/
>
С
е
с
т
р
а
П
а
ш
а
р
а
з
п
р
а
в
я
с
л
е
д
у
ю
щ
е
т
о
:
„
О
т
и
в
а
х
м
е
н
а
е
к
с
к
у
р
з
и
я
н
а
М
у
с
а
л
а
.
В
с
и
ч
к
и
с
е
р
а
д
в
а
х
м
е
н
а
х
у
б
а
в
о
т
о
в
р
е
м
е
,
н
а
с
л
ъ
н
ц
е
т
о
,
н
а
п
о
т
о
ц
и
т
е
,
н
а
г
о
р
и
т
е
,
н
а
п
л
а
н
и
н
а
т
а
,
а
а
з
у
с
е
щ
а
х
,
ч
е
с
ъ
м
в
з
а
т
в
о
р
.
К
а
т
о
ч
е
с
ъ
м
з
а
д
н
я
к
а
к
в
а
р
е
ш
е
т
к
а
.
В
с
и
ч
к
о
м
и
е
м
р
а
ч
н
о
,
н
и
щ
о
н
е
м
е
р
а
д
в
а
,
к
а
т
о
ч
е
н
и
щ
о
н
е
в
и
ж
д
а
м
.
В
т
о
в
а
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
с
е
к
а
ч
в
а
м
,
в
т
о
в
а
с
л
я
з
о
х
о
т
М
у
с
а
л
а
,
п
р
и
я
т
е
л
и
т
е
р
а
з
г
о
в
а
р
я
т
,
п
е
я
т
,
с
м
е
я
т
с
е
,
в
ъ
з
х
и
щ
а
в
а
т
с
е
,
а
а
з
н
и
щ
о
н
е
у
с
е
щ
а
м
.
К
а
т
о
с
е
в
ъ
р
н
а
х
м
е
и
о
т
и
в
а
м
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
п
о
р
а
б
о
т
а
,
а
т
о
в
а
б
е
ш
е
1
9
2
5
/
2
6
г
.
,
с
в
а
р
в
а
м
У
ч
и
т
е
л
я
к
а
т
о
п
а
р
а
л
и
з
и
р
а
н
,
н
е
м
о
ж
е
д
а
д
в
и
ж
и
е
д
и
н
и
я
с
и
к
р
а
к
и
е
д
н
а
т
а
с
и
р
ъ
к
а
и
п
о
ч
т
и
н
е
м
о
ж
е
д
а
г
о
в
о
р
и
.
К
а
т
о
в
и
д
я
х
У
ч
и
т
е
л
я
в
т
о
в
а
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
,
и
з
п
и
т
а
х
у
ж
а
с
.
У
ч
и
т
е
л
я
т
е
д
в
а
п
р
о
г
о
в
о
р
и
:
„
М
о
ж
е
ш
л
и
д
а
н
а
п
р
а
в
и
ш
е
д
н
а
с
у
п
и
ч
к
а
?
"
И
з
т
и
ч
а
х
в
ъ
н
,
п
р
и
г
о
т
в
и
х
с
у
п
а
т
а
и
с
е
в
ъ
р
н
а
х
.
А
з
з
а
б
р
а
в
и
х
с
е
б
е
с
и
.
К
а
т
о
с
е
в
р
ъ
щ
а
м
,
У
ч
и
т
е
л
я
т
с
ъ
в
с
е
м
з
д
р
а
в
,
н
и
щ
о
М
у
н
я
м
а
.
Д
в
и
ж
е
ш
е
с
е
с
в
о
б
о
д
н
о
,
у
с
м
и
х
в
а
с
е
и
г
о
в
о
р
и
с
в
о
б
о
д
н
о
и
а
з
о
с
т
а
н
а
х
к
а
т
о
г
р
ъ
м
н
а
т
а
.
В
к
а
к
в
о
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
б
е
ш
е
У
ч
и
т
е
л
я
т
п
р
е
д
и
е
д
и
н
м
о
м
е
н
т
?
С
ъ
т
р
е
с
е
н
и
е
т
о
,
к
о
е
т
о
п
р
е
ж
и
в
я
х
б
е
ш
е
т
о
л
к
о
в
а
с
и
л
н
о
,
ч
е
з
а
б
р
а
в
и
х
м
о
е
т
о
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
,
и
з
л
я
з
о
х
о
т
з
а
т
в
о
р
а
.
П
а
к
о
г
р
я
с
л
ъ
н
ц
е
т
о
.
П
а
к
с
е
в
ъ
р
н
а
ж
и
в
о
т
а
в
м
е
н
,
п
р
е
д
т
о
в
а
с
т
р
а
д
а
н
и
е
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
"
.
С
е
с
т
р
а
т
а
е
у
ч
и
т
е
л
к
а
п
о
х
и
м
и
я
в
г
и
м
н
а
з
и
я
т
а
.
Н
а
д
р
у
г
и
я
д
е
н
в
з
е
м
а
е
д
н
а
е
п
р
у
в
е
т
к
а
,
п
о
с
т
а
в
я
р
а
з
т
в
о
р
о
т
с
и
н
к
а
м
ъ
к
,
в
з
е
м
а
е
д
н
а
ж
е
л
я
з
н
а
т
е
л
,
о
т
и
в
а
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
и
М
у
к
а
з
в
а
:
„
У
ч
и
т
е
л
ю
,
щ
е
В
и
п
о
к
а
ж
а
е
д
н
а
х
и
м
и
ч
е
с
к
а
р
е
а
к
ц
и
я
.
П
о
д
о
б
н
а
н
а
н
е
я
В
и
е
н
а
п
р
а
в
и
х
т
е
в
ч
е
р
а
,
с
а
м
о
ч
е
а
л
х
и
м
и
ч
е
с
к
а
.
В
е
п
р
у
в
е
т
к
а
т
а
и
м
а
м
е
б
а
к
ъ
р
е
н
с
у
л
ф
а
т
.
А
т
о
в
а
е
ж
е
л
я
з
н
а
т
е
л
,
п
о
т
а
п
я
м
е
т
е
л
т
а
в
е
п
р
у
в
е
т
к
а
т
а
,
п
о
с
т
е
п
е
н
н
о
б
а
к
ъ
р
а
с
е
о
т
д
е
л
я
о
т
р
а
з
т
в
о
р
а
,
о
б
л
е
п
я
с
е
п
о
т
е
л
т
а
,
ж
е
л
я
з
о
т
о
о
т
т
е
л
т
а
м
и
н
а
в
а
в
р
а
з
т
в
о
р
,
к
о
й
т
о
с
т
а
в
а
з
е
л
е
н
.
Т
о
в
а
н
а
п
р
а
в
и
х
т
е
и
В
и
е
с
м
е
н
е
в
ч
е
р
а
,
к
о
г
а
т
о
м
и
п
о
к
а
з
а
х
т
е
В
а
ш
е
т
о
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
.
М
о
е
т
о
с
ъ
с
т
о
я
н
и
е
м
и
с
е
в
и
д
я
н
и
щ
о
ж
н
о
и
а
з
с
е
о
с
в
о
б
о
д
и
х
о
т
н
е
г
о
.
С
т
а
н
а
з
а
м
е
с
т
в
а
н
е
,
к
а
к
т
о
п
р
и
т
о
з
и
х
и
м
и
ч
е
с
к
и
о
п
и
т
.
"
У
ч
и
т
е
л
я
т
я
г
л
е
д
а
и
с
е
у
с
м
и
х
в
а
.
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
Т
о
в
а
е
о
т
о
п
и
т
н
о
с
т
и
т
е
н
а
с
е
с
т
р
а
П
а
ш
а
Т
е
о
д
о
р
о
в
а
-
и
з
ж
и
в
о
т
а
н
и
с
У
ч
и
т
е
л
я
.
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ