НАЧАЛО
Контакти
|
Дарение
Категория:
Беседи от Учителя
Изгревът на Бялото Братство
Писма от Учителя
Текстове и документи
Последователи на Учителя
Михаил Иванов - Омраам
Списания и вестници
Хронология на Братството
--- ТЪРСЕНЕ В РАЗЛИЧНИТЕ КЛАСОВЕ --
- Неделни беседи
- Съборни беседи
- Общ Окултен клас
- Младежки окултен клас
- Извънредни беседи
- Клас на Добродетелите
- Младежки събори
- Рилски беседи
- Утрини Слова
- Беседи пред сестрите
- Беседи пред ръководителите
- Последното Слово
---
Емануел Сведенборг
 
търси в беседата 
 
с която и да е дума 
 
търси в изречение 
 
с точна фраза 
 
търси в текст 
 
в заглавия на текстове 
< ПРЕДИШЕН ЗАПИС
|
ИЗГРЕВЪТ
|
СЛЕДВАЩ ЗАПИС >
Хронологична подредба
-
Азбучна подредба
Беседи по месеци
-
Беседи по дни
-
Беседи по часове
-
Беседи по градове
Беседи в стар правопис
-
Непечатани беседи
-
Дати стар - нов стил
-
Беседи в два варианта
Преводи
-
Преводи 2
-
Абонамент за събития
-
Библия
-
Беседи с цитати от библията
-
Ключови думи
Хронология на Учителя
-
Хронология календар
-
Беседи календар
НБ
- Неделни беседи (1914 г. до 1944 г.)
Хронологичен списък
Азбучен списък
СБ
- Съборни беседи (1906-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ООК
- Общ Окултен клас (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МОК
- Младежки окултен клас (Специален клас) (1922-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ИБ
- Извънредни беседи (1897-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
КД
- Клас на Добродетелите (1920-1926)
Хронологичен списък
Азбучен списък
МС
- Младежки събори (Съборни) (1923-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
РБ
- Рилски беседи (Съборни) (1929-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
УС
- Утрини Слова (1930-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БС
- Беседи пред сестрите(Четвъртачни беседи) (1917-1932)
Хронологичен списък
Азбучен списък
БР
- Беседи пред ръководителите (1921-1930)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПС
- Последното Слово (1943-1944)
Хронологичен списък
Азбучен списък
ПЪРВИ ВАРИАНТ
35. ПОСЛУШАНИЕТО
Борис Николов
ТОМ 2
Алтернативен линк
<
p
c
l
a
s
s
=
'
b
b
c
_
c
e
n
t
e
r
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
c
o
l
o
r
:
#
4
b
0
0
8
2
'
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
3
5
.
П
О
С
Л
У
Ш
А
Н
И
Е
Т
О
<
/
s
p
a
n
>
<
/
s
p
a
n
>
<
/
p
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
У
ч
и
т
е
л
я
т
р
а
з
п
р
а
в
я
ш
е
д
р
у
г
с
л
у
ч
а
й
.
„
Д
р
у
г
а
с
е
с
т
р
а
о
т
Т
ъ
р
н
о
в
о
м
и
к
а
з
в
а
:
„
И
м
а
м
п
а
р
и
.
И
с
к
а
м
д
а
н
а
п
р
а
в
я
е
д
н
а
к
ъ
щ
а
,
д
а
я
д
а
в
а
м
п
о
д
н
а
е
м
,
д
а
с
е
у
л
е
с
н
я
в
а
м
.
"
К
а
з
в
а
м
й
:
„
А
к
о
п
и
т
а
ш
М
е
н
,
с
е
г
а
н
е
г
р
а
д
и
.
Н
е
к
а
м
и
н
а
т
д
в
е
-
т
р
и
г
о
д
и
н
и
.
А
к
о
с
е
г
а
г
р
а
д
и
ш
,
щ
е
з
а
г
у
б
и
ш
в
с
и
ч
к
о
.
Т
я
к
а
з
в
а
:
„
Н
о
с
е
г
а
е
е
в
т
и
н
м
а
т
е
р
и
а
л
а
.
Щ
е
п
о
с
т
р
о
я
,
п
ъ
к
щ
е
в
з
е
м
а
м
н
а
е
м
о
т
н
о
в
о
т
о
з
д
а
н
и
е
.
Н
о
,
щ
е
т
е
п
о
с
л
у
ш
а
м
.
"
С
т
а
н
а
т
ъ
р
н
о
в
с
к
о
т
о
з
е
м
е
т
р
е
с
е
н
и
е
,
с
ъ
б
о
р
и
с
е
с
т
а
р
а
т
а
к
ъ
щ
а
,
н
о
с
п
а
р
и
т
е
,
к
о
и
т
о
и
м
а
ш
е
т
я
я
п
о
п
р
а
в
и
.
С
л
е
д
т
о
в
а
м
и
к
а
з
в
а
:
„
М
н
о
г
о
т
и
б
л
а
г
о
д
а
р
я
.
А
к
о
б
я
х
н
а
п
р
а
в
и
л
а
н
о
в
а
т
а
к
ъ
щ
а
,
щ
е
ш
е
и
т
я
д
а
с
е
с
ъ
б
о
р
и
и
н
я
м
а
ш
е
д
а
и
м
а
м
с
к
а
к
в
о
д
а
я
п
о
п
р
а
в
я
.
"
Е
т
о
к
а
к
в
о
з
н
а
ч
и
п
о
с
л
у
ш
а
н
и
е
н
а
у
ч
е
н
и
к
а
к
ъ
м
У
ч
и
т
е
л
я
.
П
о
с
л
у
ш
а
н
и
е
т
о
п
р
е
д
х
о
ж
д
а
в
с
и
ч
к
о
.
Т
о
е
п
ъ
р
в
а
т
а
с
т
ъ
п
к
а
,
к
о
я
т
о
п
р
о
к
а
р
в
а
п
ъ
т
е
ч
к
а
м
е
ж
д
у
у
ч
е
н
и
к
а
и
У
ч
и
т
е
л
я
.
Ч
р
е
з
п
о
с
л
у
ш
а
н
и
е
т
о
и
д
в
а
Б
о
ж
и
я
т
а
П
о
м
о
щ
и
б
л
а
г
о
с
л
о
в
е
н
и
е
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
Д
р
у
г
с
л
у
ч
а
й
.
И
д
в
а
е
д
и
н
б
о
л
е
н
б
р
а
т
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
и
М
у
к
а
з
в
а
:
„
У
ч
и
т
е
л
ю
,
м
н
о
г
о
с
ъ
м
б
о
л
е
н
.
"
У
ч
и
т
е
л
я
т
М
у
к
а
з
в
а
:
„
С
л
е
д
п
е
т
д
е
н
а
щ
е
о
з
д
р
а
в
е
е
ш
,
в
ъ
р
в
и
с
и
!
"
С
л
е
д
п
е
т
д
н
и
б
р
а
т
ъ
т
о
з
д
р
а
в
я
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
П
р
и
с
т
и
г
а
с
л
е
д
т
о
в
а
и
п
и
т
а
:
„
У
ч
и
т
е
л
ю
,
к
а
к
т
а
к
а
о
з
д
р
а
в
я
х
?
"
„
П
ъ
р
в
о
п
о
в
я
р
в
а
,
а
п
о
с
л
е
п
о
с
л
у
ш
а
и
с
и
о
т
и
д
е
у
д
о
м
а
,
з
а
д
а
д
о
ч
а
к
а
ш
и
з
ц
е
л
я
в
а
н
е
т
о
с
и
.
В
я
р
а
т
а
е
в
р
ъ
з
к
а
м
е
ж
д
у
Б
о
г
а
и
ч
о
в
е
к
а
,
а
п
о
с
л
у
ш
а
н
и
е
т
о
е
в
р
ъ
з
к
а
м
е
ж
д
у
У
ч
и
т
е
л
я
и
у
ч
е
н
и
к
а
.
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
<
b
r
/
>
<
s
p
a
n
s
t
y
l
e
=
'
'
>
Т
р
е
т
и
с
л
у
ч
а
й
.
И
д
в
а
е
д
н
а
с
е
с
т
р
а
п
р
и
У
ч
и
т
е
л
я
р
а
з
т
р
е
в
о
ж
е
н
а
и
М
у
к
а
з
в
а
:
„
Н
я
м
а
м
п
и
с
м
о
о
т
д
ъ
щ
е
р
я
с
и
,
д
а
н
е
с
е
е
с
л
у
ч
и
л
о
н
е
щ
о
л
о
ш
о
с
н
е
я
?
"
У
ч
и
т
е
л
я
т
п
о
с
т
о
я
в
а
м
а
л
к
о
с
ъ
с
р
е
д
о
т
о
ч
а
в
а
с
е
и
к
а
з
в
а
:
„
Д
ъ
щ
е
р
я
т
и
с
л
е
д
т
р
и
д
н
и
щ
е
с
и
д
о
й
д
е
.
М
а
л
к
о
н
е
е
д
о
б
р
е
,
н
о
н
е
с
е
б
е
з
п
о
к
о
й
,
щ
е
й
м
и
н
е
.
"
Т
а
к
а
и
с
т
а
н
а
.
С
л
е
д
т
р
и
д
н
и
с
е
з
а
в
ъ
р
н
а
д
ъ
щ
е
р
я
й
.
О
т
и
в
а
т
и
д
в
е
т
е
д
а
б
л
а
г
о
д
а
р
я
т
н
а
У
ч
и
т
е
л
я
.
А
Т
о
й
к
а
з
в
а
:
„
Б
л
а
г
о
д
а
р
н
о
с
т
т
а
е
в
р
ъ
з
к
а
т
а
м
е
ж
д
у
у
ч
е
н
и
к
а
и
Б
о
ж
и
е
т
о
Б
л
а
г
о
с
л
о
в
е
н
и
е
.
З
а
в
с
и
ч
к
о
б
л
а
г
о
д
а
р
е
т
е
!
"
<
/
s
p
a
n
>
<
b
r
/
>
,
,
г.
, (
Четвъртък
)
(неизвестен час)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БЕСЕДА
Беседа в petardanov.com
НАГОРЕ