От двете страни летят в облаците херувими, три отляво и три отдясно. Те се снишават, слизат отгоре и обграждат, заграждат кръста, на който е бил овесен, разпнат Исус. Кръстът е под формата на буквата Т. Над средата на кръста има дъсчица с надпис, на която са изписани началните букви: „I Н ЦI" от текста на Евангелието на Йоана: Исус, Назарянин, Цар, Юдейски (Евангелие от Иоанна, гл. 19, ст. 19). Той е бил очевидец при разпъването на Исуса. По средата на кръста под надписа е окачен трънен венец, който е бил на главата на Исуса. В този иконографски сюжет остава да се видят две най-важни неща. Първо: Полетът на херувимите, отляво и отдясно, които повдигат на крилата си Славата на Бога Израилева върху тях. (Иезекил, гл. 11, ст. 22). „И славата Господня се възвиси от херувимите при прага на дома и облакът изпълни дома и двора, и дворът се изпълни от сиянието на Славата Господня." (Иезекил, гл. 10, ст. 4).
Второ: „Видех Духът, Който слезваше като гълъб от небето и остана на Него. И аз го не знаех, но този, Който Ме проводи да кръщавам с вода, Той ми рече: „На Когото видиш, че слезва Духът и остава на Него, Той е, Който кръщава с Духа Светого. И аз видях и свидетелствувам, че този е Син Божий." (Евангелие от Иоанна, гл. 1, ст. 32-34). Под дясното рамо на кръста се вижда как Святият Дух слиза под форма на гълъб. Така че поднебесната твърд е съставена от херувимите, кръста и Святият Дух, слизащ като гълъб.