Общувах със сестра Катя Грива главно през летата, когато Братството отиваше на лагеруване на 7-те рилски езера. Там аз от нея научих движенията на Паневритмията. Тя я играеше много точно, защото по нейните думи, Учителят на нея е показвал упражненията в стаята си. Учителят е играел и тя е вървяла след Него и е повтаряла упражненията. След това тя е имала задачата да ги предава на другите братя и сестри. Учителят също е показвал упражненията на другите братя и сестри на поляната на Изгрева. Сестра Катя ми казваше, че ние изобщо не можем да си представим, как Учителят е правил движенията в стаята си. Движенията му са били толкова изящни, хармонични, пластични, красиви и мистични, че тя, която го е гледала и вървяла след Него, в никакъв случай, не е могла да ги повтори като Него (При това сестра Катя Грива е завършила Римската консерватория и е била готова за оперна певица, но като се запознава с Учителя, остава на Изгрева при Него.). Но, казваше ми тя, когато Той играеше навън пред всички, играеше по друг начин - съвсем обикновен, и въпреки това, никой не можеше да прави движенията като Него.