Алтернативен линк |
95. ТРЕМОЛИРАЩИ ГЛАСОВЕ
В.К.: Страница 29 от Вашите разговори с Учителя.
Тука Вие записвате Учителя: „Учителю, как могат да се лекуват тремолиращите гласове?”
Какво значи „тремолиращи гласове”? Какво разбирате?
Л.Т.: Вижте какво, човек се ражда с известни дефекти на гласа. Например „тремолиращ глас” е ярешки глас, както козите: Е, е, е, е, е,... - такъв глас, тремолиращ. А има и люлеещ глас. Той пък се люлее на едри вълни: А а-а, а а-а, а а-а. Много мъчно се оправят тия гласове.
Димитрина Захариева, на Методи приятелката, имаше един дефект на гласа (Дето си замина. Не е поетесата Димитрина Антонова).
И аз питах Учителя, но Учителят не обяснява както светските педагози. Светският педагог не вижда от носа си навън, а Учителят казва: нарушение в центъра на музиката в мозъка. В миналото - неправилен живот, в миналото - е-хе-е-е.
Учителят другояче го обяснява. И каза, значи тя трябва да изправи своя живот и грешките, които е правила в миналото, и да се оправи гласът. А има и други дефекти в гласовете, но най-мъчно изправими са тези: ярешко ситно тремоло или пък на много едри вълни тремоло.
В.К.: Вие няколко пъти пишете, че Учителят показва къде е центърът на музикалността. Къде е тоя център? Къде го показва Учителят?
Л.Т.: На края на веждите.
В.К.: Значи тука, на края на веждите.
Л.Т.: Даже Той ме пипна.
В.К.: Къде точно Ви пипна?
Л.Т.: Отстрани, където свършва веждата. Там се намира.
В.К.: Тука, в края на дъгата на веждите.
Л.Т.: Да, над веждите, ей тука.
В.К.: Значи на самата извивка вероятно.
Л.Т.: Той ме пипна даже. И друго, Той каза, че всичките тия центрове, Вие ги знаете, че ги има в големи френологически карти. Аз като си тръгвах от бараката си, имах на вратата си цяла карта. Там остана и ми я разграбиха. Не можах да си я донеса. Имах много скъп златен часовник, подарен от Венцислав, от Швейцария ми го донесе. На пианото ми беше и изчезна. Въобще много работи ми изчезнаха при пренасянето ми от бараката на Изгрева, защото изведнъж решиха да ме вдигат оттам и не можах да се приготвя, и почнаха да дърпат бърже, и много работи загубих.
В.К.: Да, става въпрос за френологическата карта, тази френологическа карта.
Л.Т.: Да, да, Той ми каза да я проучвам.
В.К.: Сега, тази френологическа карта, която аз съм виждал у възрастните приятели, тя по идея на Учителя ли е? Знаете ли нещо за нея?
Л.Т.: Изглежда, че е от Учителя. Не съм точна в изказванията си, но предполагам, че е от Учителя. Но и тя остана там, и я разграбиха заедно с къщичката. Нито ми платиха нещо, нито нищо. И ме пъхнаха тука и това е.