1. ХВЪРЛИ ЩАСТЛИВЕЦА В МОРЕТО....
Блог на Милка Кралева
.... И ТОЙ (ЩЕ) ИЗЛЕЗЕ С РИБА В УСТА
1.1. КАКВО Е ТОВА ЗАГЛАВИЕ?
Коментар на Вергилий Кръстев - съставител на „Изгрева”
1.1.1. Заглавието е напълно неподходящо, и то показва незнание за морето край Бургас, и кой и защо държи риба в устата си!
Отговорът, ще получите по-късно. Ще бъде голямо откритие за Вас! Невероятно и поразяващо! Но трябва да преминете през него. Друг път няма!
1.1.2. Според Учителят Дънов, градовете Варна и Бургас, са астралните дупки на Черно море.
Освен това, триъгълника: Русе-Шумен-Варна, е триъгълник, управляващ се от Черната ложа.
Също има и друг триъгълник: Варна-Шумен-Бургас, управляващ се също от Черната ложа.
Така че от Черно море не излизат нито риби, нито крокодили, защото Черната ложа поглъща всичко, чрез Черно море! И хора и държави, и цяла Европа! Затова се нарича Черно море.
За справка - виж „Изгревът”, т. 9, с. 825-829 - за първия триъгълник на Черната ложа; с. 829-831 - за втория триъгълник.
Описано е много точно и безкомпромисно.
1.1.3. Река Дунав извира от Швейцария - от Черната скала.
Тя преминава през цяла Европа, и в нея се изливат от градовете, през които преминава всички нечистотий, извержения от астрално естество, и цялата клоака на културна Европа. Знаете ли какво е това клоака?
И накрая, всичко това се влива в Черно море.
От едната страна е Черната скала от Швейцария, а от другата страна е Черно море.
Разбрахте ли защо се нарича Черно море?
А рибите в него, в това море - какви са? Дайте отговор.
А кой излиза от това море с риба в устата си? Русалка ли? Нали това е заглавието?
За тази риба, ще говорим по-нататък. Да я оставим да си почива.
1.1.4. Извод: Най-големите престъпления към Делото на Учителя Дънов, водят началото си от тези 2 триъгълника, и от тези 2 града - Варна и Бургас!
Доказателствата са в „Изгревът”. Точно и ясно!
Ето защо, проучете много добре от „Изгревът”, т. 9. с. 825-826; 827-831.
Не можете да преминете по-нататък, ако не ги прочетете, и накрая ще ги научите наизуст. И ще ги декламирате в подходящи случай. Като ученици, Вие декламирахте ли стихотворения?
1.1.5. А за съдържанието им, ще се спрем по-нататък, когато му дойде времето и мястото.