2-ри такт - при 1-во време се прави половин обръщане надясно върху десния крак, всички са с гръб към центъра. При 2-ро време левият крак стъпва наляво и при 3-то време тежестта на тялото минава на него. При 1-во време ръцете с хоризонтални лакти се свиват пред гърдите, с длани надолу и допрени средни пръсти (Фиг. 19.3). При 2-ро време ръцете се разделят и при 3-то време отиват встрани хоризонтално, с длани надолу (Фиг. 19.4).
Според традиционния начин на изпълнение, преподаван включително и от съставителките на книгата, при 5"и такт дланта на дясната ръка, обърната надолу, се полага върху обърнатата нагоре длан на лявата ръка, като ръцете образуват елипосвидна крива пред гърдите. Дясната длан се плъзга върху лявата при пети такт. Пръстите на лявата ръка погалват пръстите на дясната (палецът погалва средния пръст на дясната). В първо време на 6 и такт ръцете се разделят.
3-то време (ръцете) отиват встрани хоризонтално с длани надолу. Според традиционният начин на изпълнение при това упражнение няма описаното плъзгане на лява ръка върху дясна, а само докосване на върховете на показалците и средните пръсти.
2-ро време десният крак е на пръсти. При 1-во, 2-ро и 3-то време лявата ръка остава опъната, дясната прави полукръг и отива пред гърдите, както в изходното положение.
Движенията на тези 10 такта се повтарят до края на музиката.
Обяснение: Плавни движения на ръцете и нозете с лице към центъра и гърбом към центъра. Това упражнение е като продължение на предишното. При него, за разлика от предишното, в действие са меки, криви линии. Тук е в действие женският принцип, който обработва квадрата. Това е магнетизъм.